Assalamualaikum, Ahlan Wasahlan :) Terima kasih kerana sudi menjenguk blog saya yang serba simple ini. Wish Me Luck In our exam. Dah lawat jangan lupa bagi makan ikan di bawah:)

Friday 27 July 2012

Aktiviti Yang Berfaedah

Assalamualaikum dan salam masjid2.

Hari ini saya ingin menceritakan aktiviti yang saya lakukan hari ini di sekolah. Aktivitinya amat kelakar dan buang masa.huhu.Can I start now??huhu

Kisahnya bermula seperti ini.

Pada awalnya ketika saya sedang khusyuk membuat kerja,nurus memberikan sehelai kertas berupa surat. Setelah membaca,saya membalas balik surat berkenaan melalui surat walaupun duduk depan belakang jer.hehe. Setelah selesai balas membalas,saya membuat perkara yang membuang masa dengan menghantar surat kepada Rais. Walaupun kami duduk bersebelahan,tetapi kami berinteraksi melalui surat. Hahaha. Perbuatan kami dilihat dan digelak oleh pelajar2 yang berdekatan. Hehehe. Jika anda mencuba perbuatan ini,serious saya cakap yang benda ni perbuatan yang memang best.

Melakukan kerja tanpa membazirkan air liur.huhu

P/s: jika anda malu untuk bercakap dengan seseorang,lakukanlah kerja ini:p

Khidmat dan nasihat
dibawakan khas oleh
Muhammad Thaqafi.

Sekian,itu sahaja yang ingin disampaikan.Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.