Assalamualaikum, Ahlan Wasahlan :) Terima kasih kerana sudi menjenguk blog saya yang serba simple ini. Wish Me Luck In our exam. Dah lawat jangan lupa bagi makan ikan di bawah:)

Thursday 26 July 2012

Kisah Adik Saya

Assalamualaikum dan salam masjid2,

Pada malam yang indah lagi nyaman ini saya ingin menceritakan perangai adik2 saya.Secara ikhlasnya adik saya sebenarnya dah meninggal.erm,sedih tak,sedih tak? Kahkahkah.hehe. Begini cerita sebenarnya,

Pada suatu ketika,ada ibu datang kerumah ku dengan perut yang besar pada waktu malam. Keesokan harinya,ibu berkenaan masuk ke bilik kakak ke-2 ku tanpa diduga dan kajian mendapati ibu berkenaan telah pun melahirkan anak. Ibu berkenaan menyorokkan anak-2nya di belakang rak solek hal ini kerana ibu berkenaan tidak mahu kami ketahui. Setelah keesokan hari selepas ibu tersebut beranak,saya ternampak anak-2 tersebut. Perangai anak-2 nya ketika sudah besar sangat pelik iaitu ketika tidur.

Gelagat ibunya:-
1.Suka baring diatas sajadah ketika kami solat
2.Suka tidur diatas mesin basuh.
3.Suka menyibuk

Cara-2 anak-2nya tidur.

1.Suka tidur diatas kertas.
2.Suka tidur diatas buku.
3.Suka tidur diatas laptop.
4.Suka tidur diatas baju.
5.Suka tidur diatas sofa.
6.Suka tidur diatas sajadah.

Adik saya sangat manja,nakal,aktif,lari sepantas harimau bintang.hehe
#Seram tak??huhu

Anda tahu siapa adik saya??Pandai!!!
=Adik saya ialah kucing:p

Kisah diatas mengisahkan kehidupan kucing di rumah saya. Dan itu semua kisah benar.

Yang saya tak faham adalah,Kenapa saya sayang mereka,mereka tak sayang saya???sobsob:p

Ok,sudah lewat malam,sekian sahaja,
Wabillahitaufiq walhidayah,
Jangan buat banyak jenayah,
nanti kene marah dengan ayah,
Dah tak dapat pegi sekolah,
Assalamualaikum.

N

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.