Assalamualaikum, Ahlan Wasahlan :) Terima kasih kerana sudi menjenguk blog saya yang serba simple ini. Wish Me Luck In our exam. Dah lawat jangan lupa bagi makan ikan di bawah:)

Friday 27 July 2012

Hari Seronok bagi Pelajar 3KAA

Assalamualaikum dan salam banyak masjid.

Tujuan saya menulis entry ini sebagai menghilangkan rasa bosan dan mengantuk pada pagi Sabtu yang tak tahu indah atau tidak pada hari ini.huhu

Pada tarikh 2 Julai 2012 yang lepas,Kami telah mengadakan riadah a.k.a bersukan bertempat di Taman Setia Alam.Seminggu sebelum aktiviti tersebut,saya,Faizzi dan Nisa' telah berkomplot untuk kenakan Hafiz kerana 2 hari sebelum aktiviti tu merupakan Birthday dia.huhu.Kami merancang pelbagai aktiviti tetapi 1 aktiviti yang terpaksa di batalkan.Hal ini kerana pelajar perempuan tidak mahu bermain bola dengan alasan malas dan penat.huhu.

Malam sebelum aktiviti tersebut,saya dan Faizzi tidur di rumah Rais.Hal ini kerana rumahnya berdekatan dgn rumah Ezze.Malam itu ketika Rais tidur,saya dan Faizzi khusyuk bermain game sehingga pukul 2 pagi dan sambung dengan menonton perlawanan akhir Euro 2012.Tapi malangnya tengok first half aje.huhu..Pastu tetido.hehe.

Pada pagi berkenaan,setelah semua budak lelaki berkumpul di rumah Ezze,kami bergerak ke sana dengan menaiki basikal dengan melalui highway.Hahaha.

Setelah tiba di tempat yang telah di rancang iaitu di KFC,kami mendapati nisa' dan Bella telah berada di sana.Selepas menunggu ketibaan semua orang,kami gerak ke taman tersebut bergather-gather.hehe.

Di sana,kami melakukan banyak aktiviti.Selepas habis membuat aktiviti,Masa yang dinanti-nantikan tiba.hahaha.Di sana,saya bagaikan Zombi terlepas from penjara dan mereka pun ada yang mengikut jejak langkah saya.hehe.

Hari berkenaan merupakan hari yang gembira bagi Hafiz.Dan hari itu juga merupakan Hari yang menyedihkan bagi Nisa'.#JanganTanyaLah:p.

Btw,Akan saya tidak melupakan hari tersebut kerana semua orang gembira dan insyaAllah lepas PMR kami akan membuat aktiviti yang lagi best daripada ini.For U All Student 3KAA:D

Walaupun penat berkayuh n riadah,Tapi seriously memang menyeronokkan n masyukkkkkk..hahaha..

Sekian sahaja,maaf lambat updated.hehe

Salah dan silap mohon diampun,
Semua itu Fitrah manusia,
Walau apa cara sekalipun,
Semua ini tak sia-sia.

Hahaha.apa saya merapu??huhu.
Okay,mahu beredar.Assalamualaikum:D

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.