Assalamualaikum, Ahlan Wasahlan :) Terima kasih kerana sudi menjenguk blog saya yang serba simple ini. Wish Me Luck In our exam. Dah lawat jangan lupa bagi makan ikan di bawah:)

Wednesday 1 August 2012

Apa2 Ajelah:(

Assalamualaikum,dan salam apa ajelah

Minggu ini merupakan minggu trial PMR..So entah kenapa nak bukak tenet jugak.. Lepaskan stress katanya.huhu. Sebenarnya trial ni tak susah.puuiihhh.. Tapi salah sendiri jugak lah kan.kahkahkah.ok2 gurau jer. Sebenarnya saya pelik sekarang dengan seorang kawan saya.Nak tahu siapa and kenapa? Erm..Erm..pikirlah sendiri..hehe.Tapi di rahsiakan,tapi kenapa tu insyaAllah saya boleh bagitau.Punya saya ingat bulan ni bulan yang best sebab mesej dengan dia,rupenye bulan yang entah lah,tak tahu nak cakap..Hmmm...btw,saya okey..Cerita sebenarnya macam nie.

Pada suatu hari... #Ehh,apa aku merepek??

Ermm,sebelum nie kiteorang mesej macam biasa jer,tak de cakap ape2 pun,just mengarut gitu-gitu jer..hehehe.Tapi peliknya,pada 1 Ogos 2012,tiba-tiba dia dah tak balas mesej saya. Ntah kenapa.nak kata tak de kredit,tak pun.nak kate busy?mungkin..okey think positive,dia busy..hahaha..Nak kate saya buat pasal kat die,macam tak..Hmm,btw saya dah cakap dengan die yang insyaAllah saya dah tak kacau die.huhu #KalauBolehTahan:p haha.Btw,I wish dia tak marah kalau tengok and bace blog saya ini.I hope kami still boleh berkawan macam biasa:D

#HopeKiteDapatBerkawanSemula
#HopeKiteDapatStraightA:D
#HopeKiteSemuaBerjayaDuniaAkhirat

Orang putih dipanggil Mat Saleh,
Lepas puasa kita raya,
Saya percaya kita Boleh
Saya ucapkan semoga Berjaya.

Hehe..Massage ini tidak mementionkan sesiapa. Siapa yang terasa tu,ampun maaf dihulurkan.

#Hope orang tu tak marah,Sori kawan:D

Sekian,wabillahitaufiq Walhidayah Assalamualaikum w.b.t.




No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.