Assalamualaikum, Ahlan Wasahlan :) Terima kasih kerana sudi menjenguk blog saya yang serba simple ini. Wish Me Luck In our exam. Dah lawat jangan lupa bagi makan ikan di bawah:)

Wednesday 25 July 2012

Meminta Pertolongan Rakan Membuat blog

Assalamualaikum dan salam masjid2.

Perasaan apabila sudah mempunyai blog ni rasa seronok pun ade.Nak tau sebab ape? Saya pun tak tahu.kahkahkah *gelak sambil berguling*. Saya sebenarnya dah lame niat nak buat blog,tapi hidayah dan petunjuk belum datang lagi time tu#Lawak ke ape.huhu.Saya buat blog ni pun sahabat saya Rais yang membantu.

Firstly,Rais yang buat dulu,tapi dia tak post ape2. So,die minta pertolongan saya. Tengah best tengok die updated,nak tau kisah selanjutnya? Sila tengok dialog kami.

Saya: Rais,kau nak tulis ape?
Rais: Aku pun tak tahu.
Saya:*krik-krik*.Erm,kau tulis lah intro dulu.
Rais:Okay,tapi nak buat macam mana?
Saya: (tercengang). Erm,kau ikut lah ayat mereka2 ni *tunjuk kan salah seorang punya blog*
Rais: okay.

Selepas tengok Rais khusyuk buat ayat,tiba-tiba...JengJengJeng.Sila lihat di bawah.

Saya: Macam best jer tengok kau buat. Rase macam nak buat jugak lah
Rais: Buatlah.
Saya: (Terdiam).*berfikir sejenak*.Erm,aku nak buatlah.hehe
Rais:Okay.
Saya: Ehh tapi macam mane?
Rais: *tunjuk cara*.
Saya:Okay siap. Erm,nak buat ayat ape ea? *berfikir*
Rais: (pelik). Aik,tadi kau suruh aku ikut ayat blablabla ni. So,ko ikut jelah dia jugak
Saya: Ha'ah lah. Aku suruh kau ikut,tapi aku sendiri tak ikut *cakap tak serupa bikin* hehe.
Rais: Apelah.hehehe.
Saya: Sori lah.huhu.

Selepas 2 jam setengah lebih kurang,blog saya pun akhirnya siap.Hoorrey *Lompat-lompat+joget-joget* hehe.

K lah,mahu beredar.Assalamualaikum:D
.
.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.