Assalamualaikum, Ahlan Wasahlan :) Terima kasih kerana sudi menjenguk blog saya yang serba simple ini. Wish Me Luck In our exam. Dah lawat jangan lupa bagi makan ikan di bawah:)

Thursday 26 July 2012

Beruntung Berada Dalam Kelas 3KAA:)

Assalamualaikum dan salam masjid2.

Hari ini sebenarnya nak update pasal tajuk di atas. Sebenarnya nak jer cakap dekat mereka. Tapi manusia kan ada sifat malu,so itu yang saya maksudkan. Can I start now? Thankz.

Kisahnya bermula macam ni.

Time saya baru masuk kelas 1KAA,saya seperti budak yang tak tahu apa2. Semasa saya langkah masuk kelas,mereka tercengang dan selepas itu ada yang ketawa. Ntah kenapa sehingga pertengahan tahun lepas baru saya tahu kenapa.hehe. Firstly semasa masuk Smk Meru,saya rasa benci yang amat tambahan pula terpaksa stay asrama yang "MEMBOSANKAN".hehehe#ApaSayaMerapu??

Awal tahun lepas,seorang budak perempuan baru masuk kelas saya.Time dia masuk tu,saya berfikir"Aik,sapa ni,silap sekolah n kelas ker?".hehehe. Beberapa hari lepas tu baru saya berkenalan dengan dia.hehe. Dan tahun ni baru saya tahu yang dalam kelas saya ada 3 orang pelajar yang cantik,comel,dan yang cantik+comel. Benda ni bukan saya yang nilai,tapi ada beberapa orang asing yang cakap.untung lah~~hehe.Nak tahu sapa?

Bagi pelajar Perempuan:-

Pelajar yang Cantik:Nhfaa
Pelajar yang Comel:Cheekygirl
Pelajar yang Cantik dan Comel:Chocolate Dream.

#Guna singkatan jer *peace*

Segala benda di atas bukan dinilai oleh saya seorang.hehehe#JustSuka-2

Bagi Pelajar Lelaki:

Semua Baik,Hebat,Pandai, dan terutama sekali,mereka ibarat adik-beradik saya.

Di sini saya nak menyatakan bahawa saya gembira berada di kelas 3KAA kerana mempunyai mereka2 ini.Saya dah menganggap korang sebagai keluarga saya dan ibunya guru kelas saya:p #Love3KAA 2012

Okay,mahu mengundur diri.Maaf jika ada terkasar bahasa.Sekian,Assalamualaikum:D

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.