Assalamualaikum, Ahlan Wasahlan :) Terima kasih kerana sudi menjenguk blog saya yang serba simple ini. Wish Me Luck In our exam. Dah lawat jangan lupa bagi makan ikan di bawah:)

Sunday 25 November 2012

mOdNaR



      Assalamualaikum n Hai for every readers..

      Hari ni saya tak tahu kenapa saya rajin sangat nak update story baru. Huhuhu. Sebenarnye dah lama niat nak updated ni,tapi tak updated-2. Huhuhu. Straight to point k. Pada hari Rabu iaitu 21.11.2012 ibu saya telah mengalami demam biasa. Pada 22.11.2012,ibu saya mengalami demam yang sangat....*tak tahu macam mana nak cakap*. Pada pagi itu,my mom n nurus menghantar saya,Siput(pojie),n Rais pergi swimming kat Kolam Renang UiTM Shah Alam, setelah mengahantar kami di sana,my mom n nurus pegy sekolah my mom at Sk Bukit Kuda. Bayang kan lah berdua aje..haha.

      Ketika kami sedang asyik berenang,mereka berdua sedang asyik di sekolah. Hahaha. Nak tahu tak?? Pojie n Rais dah pandai berenang *tepuk tangan* hehee. Kami di sana dari pukul 10 pagi - 2.30 petang. Kami pulang ke rumah anggaran pada waktu 3.00. Setelah menaiki bas untuk pulang,kami tiba di rumah pada waktu jarum jam menunjukkan pukul 4.15. N ternampak nurus duduk berseorangan di rumah ku.huhu

      Ketika saya,pojie, n rais masuk ke dalam rumah,kami ternampak my mom dalam keadaan yang merisaukan..huhuhu.tapi masih okay. But pada malam tu ketika saya n my mom jer kat umah,my mom terlantar sahaja di rumah. Saya ape lagi, joget-2 lah. Hahaha. Lol. Takda lah,komfem lah risau banget. My mom time tu keadaan nye teruk sangat. Nak bangun tak boleh,makan muntah-2.. Hmmm..malam tu,saya suapkan bubur,makan kan ubat,minumkan my mom air,n support my mom berjalan. Hmmm.. My mom seperti orang yang sakit tenat. Paling menyedihkan saya when my mom said " Kalau ibu mati ni macam mana? Kita dah lah tinggal berdua. Ibu tak larat sangat" :'( . Saya pun ape lagi " Jangan lah cakap macam tu,tak baik *sambil menahan air mata* " tak macho lah kalau nangis. Lol. Huhuu...time saya suapkan ubat n bubur, saya bayangkan itu kali terakhir saya menyuapkan ibu saya. Sedih wei sedih. Dah lah saya jer yang ada kat rumah. Kalau takde saya,sape nak bantu my mom. Hmmmm.

     Ada lagi yang saya nak cakap,tapi ayat kat atas pun dah ada yang memeningkan. Hmm. So,terpaksa lupakan niat nak sambung entry ni. Hehehe. Memandangkan time pun dah nak dekat waktu Maghrib. I wanna out for get ready for solat,n ape2 yang patut n tengok Boboiboy. Huhuhu.

     Sekian,wabillahi taufiq wal hidayah Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh. Fiamanillah. Take care you all. Salam :)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.