Assalamualaikum, Ahlan Wasahlan :) Terima kasih kerana sudi menjenguk blog saya yang serba simple ini. Wish Me Luck In our exam. Dah lawat jangan lupa bagi makan ikan di bawah:)

Monday 12 November 2012

Erti Bersendirian

    


                                             Danbo yang sedang bermain keseorangan




Assalamualaikum every body!!! 

    Hai,semua orang pasti kenal erti bersendirian bukan? So,tak perlu lah saya terangkan lagi betul tak?? Hehehe #Sebenarnya malas nak terangkan pun.hikhikhik. Nak tahu sebab ape saya nak buat entry pasal ni? Sebab saya sedang dilanda sunyi n bosan akibat penyakit Bersendirian ni. Huhu.

    Nak tahu sebab ape saya kata saya sunyi n bosan? Sebab saya tinggal berdua sahaja di rumah. Hakhakhak #tak lawak pun sebenarnya. Saya dilanda penyakit sunyi ni akibat Tiada kawan di rumah,Tiada teman di rumah,Tiada Kucing,Tiada kakak,Tiada abang, n tiada adik. Sedih bukan?? *menangis terguling-guling* 

    Nak tahu tak ape saya buat akibat penyakit tu?? Sila lihat bawah :-

 1.Tidur
 2.Tengok tv (kartun)
 3.Surf internet (FB,Twitter,Youtube)
 4.Mesej (kalau ada yang sudi nak layan saya lah)
 5.Jenjalan sorang2 macam orang tak betul.

     S0,ni lah kerja saya hari2..Jika anda lihat saya,comfirm anda terkejut kerana saya dah gemuk tau. Huhuu. 

     Memandangkan malam sudah tua,fikiran saya ntah kemana kerana  mendengar bunyi serangan dari kaum india membuatkan saya tak tahu nak tulis ape. So,sampai di sini sahajalah entry saya kali ini.

p/s : Walaupun kita bersendirian,Jangan Bersedih,Allah sentiasa ada di sisi kamu :D

Sila Join: Pakat Ramai2 serang balik serangan dari kaum India. AllahuAkbar!!!!!!!!!!!!

Sekian,Assalamualaikum :D

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.