Assalamualaikum, Ahlan Wasahlan :) Terima kasih kerana sudi menjenguk blog saya yang serba simple ini. Wish Me Luck In our exam. Dah lawat jangan lupa bagi makan ikan di bawah:)

Monday 21 January 2013

Pengalaman. Ehhhh


Bismillahirrahmanirrahim. Hye u alls :)

      Seriously dah lama gila tak updated blog *buang sarang spiderman n spiderwoman*. Haihhh.... Sebenarnya updated first nak buat bulan November haritu about my work experience. Tapi busy sangat sampai terlupa. After dapat idea kedua nak updated pasal guna duit gaji,tak jadi... Hehehe. Idea ketiga nak updated time akhir Disember,tak ada masa pulak. So sekarang je yang ada idea n masa *Alhamdulillah*.Btw, saya nak cerita pasal tahun ni. 

      Acctually tahun ni saya rasa sedih sangat sebab ramai ex-class 3KAA ramai yang pindah. Nurus,Wafi,Ahnaf,Shasha,Syifa' n yang bakal ke SBP. Tapi tak lupa juga kepada mereka-2 yang still berada di MRSMeru kerana berjaya menetap di sekolah berkenaan. Tahun ni juga tak best sebab kami terpaksa bertukar ke pelbagai kelas yang ditetapkan. Hehehe. Ada yang Science Tulen,Science ICT,Science LK,Akaun dan Science Efisien. Lol. Hahahahahahahahaha *gelak guling-2 bawah katil*. Tak lawak kayh -,- Untuk jangka masa kini,saya berada di kelas yang mempunyai budak-2 Awesome KAA iaitu Siput sedut,Rare_Is,Egy,Hanis,Azrah,Maya Karin,Bundle,n firzana. Tak lupa juga kepada Ex 4Sc 1 yang sudah berjaya kembali ke pangkalan TEKNIK iaitu Ami,Nurus,n Caca.. Saya sangat mengharapkan agar mereka tidak melupakan kami. Huhuhu. Sobsob *kesat air mata*. Acc untuk subject Killerz,saya menghadapi masalah pada Subjek Fizik. Almost Physics. Hahahaha. Walaupun subjek Bio cikgu ajar macam nak kejar keretapi,tapi alhamdulillah saya still boleh kech up. hahaha *melayu bangku*. Tapi 4sc1 memang gempak. Ehhh.....bolehlah~~~ Lol.

       Kelas 4sc1 mempunyai seorang pelajar lelaki baru. Setelah disiasat,saya mendapati bahawa pelajar berkenaan merupakan musuh ketat saya ketika kami berada di darjah 2. Pelajar berkenaan sering mengejek,menghina,mencaci n ape-2 ajelah. Firstly die masuk,die tak kenal saya kerana wajah saya dulu n kini amatlah berbeza bagaikan pertukaran drpd BATU menjadi PERMATA. Lol. But it's the fact ! Tapi siapa sangka dulu dia menganggap saya musuhnya n kini kami seperti BFF. Lolling. Wajahnya dulu n kini serupa sahaja. Yang membezakannya dulu just ketinggian sahaja. Rambut,muka,n perangai tetap sama :) 


      Okay,saya dah tak tahu nak cakap ape lagi. Mahu out,Assalamualaikum.

Jangan Marah. Rasulullah mengulanginya beberapa kali dan bersabda "Jangan Marah" - Tajuk ke 16,Hadis 40 Imam Nawawi- :)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.