Assalamualaikum, Ahlan Wasahlan :) Terima kasih kerana sudi menjenguk blog saya yang serba simple ini. Wish Me Luck In our exam. Dah lawat jangan lupa bagi makan ikan di bawah:)

Friday 1 February 2013

17's 7H3 b3s7 7h1n9 1 F33L :P


            Hye you alls (siapa yang baca entry ini lah) hehehe... Entry kali ini saya nak cakap pasal dua benda. Perkara yang boleh dianggap gembira bagi saya *excited nak cerita*. Cerita pertama yang saya gembira sebab Karnival Pemuda Asy-Syariff dah nak mulaaaaaaaaaaaaaaaaa. Weeeeeeee *loncat-loncat macam pacat* Lol. Cerita yang ke-dua yang saya gembira sebab salah satu azam saya hampir tercapai untuk wa o tu ga (nombor dalam kaedah Mokhdar). Yeppiiieeee *Lompat bintang 100 kali* hahaha. Dadah lah tu Tha. Dadah?? Dadah kepala kucing jiran sebelah makcik kau. Lol #OkayHanyaGurauan. Ehhh,ada pulak hashtag. What ever...

            Berbalik kepada first happy story tadi, Karnival Pemuda Asy-Syariff 2 akan diadakan lagi.... Huhuhuhuhu. Tahun lepas karnival anak muda asy syariff,kali ini akan diadakan karnival anak muda asy syariff edisi ke-2.. Woooaaahhhh.... Karnival ini akan diadakan di Masjid Asy Syariff pada 9hb-10hb Februari 2013. Pada tahun lepas,kami menjemput Ust Don Daniyal,iwan syahman n ramai lagi.... Pada tahun ini,kami menjemput Imam muda Fakrul,imam muda sapa ntah lagi, Sham Kamikaze,Iwan Syahman,Diana Amir dan ramai lagi. Program kali ini 100% daripada Pemuda Asy Syariff. Banyak lagi nak cerita pasal karnival ni,tapi takpelah.... Yang pasti,jangan lupa datang ea.... Kalau boleh setiap masa ada di masjid pun takpe :) so,sapa nak tahu lebih lanjut boleh tanye kat chat box tu ea *mengade* . Kisah Pulak Aku(KPU),Ada Aku Kisah? (AAK),Aku Kisah Apa(A.K.A)....... LOL

           Yang pasti aku minat Barcelona. Ehhh,kau apesal? Demam erk? Cerita kedua yang saya nak ceritakan adalah azam saya.... Tapi perlu ker saya bagitahu azam saya?hanya orang tertentu sahaja yang tahu... Hikhokhok. Apa yang saya tahu,azam saya sudah nampak corak tercapainya azam saya itu... kihkihkih.. Badmood time sudah datang... Tambahan..... Tak sabar tunggu bulan tiga.... HEHEHE. oKAY lah,sampai di sini sahaja hujah yang saya berikan... Huhuhuhu.


p/s : Saya dalam proses untuk berubah menjadi anak yang soleh,jadi tolonglah bimbing saya kayh. Nasihat        saya kayh. Sesungguhnya kita hendaklah saling nasihat menasihati antara satu sama lain..... Tak ingat dalan surah ape.... Hehehe :)

Anyway,thankz sapa yang baca... Dan yang paling penting ikhlas... HUHUHUHUHUHU. Jaga Diri,Jaga Iman,Jaga Hati,Jaga Tingkah Laku,yang paling penting,Jaga Nama anda. Wabillahi Taufiq Walhidayah Assalamualaikum W.B.T :)


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.