Assalamualaikum, Ahlan Wasahlan :) Terima kasih kerana sudi menjenguk blog saya yang serba simple ini. Wish Me Luck In our exam. Dah lawat jangan lupa bagi makan ikan di bawah:)

Friday 3 August 2012

CeRiTa

Assalamualaikum dan salam banyak cerita.

        Semalam(khamis) merupakan episod akhir bagi cerita Dejavu Di Kinabalu. Padahal baru episod berape dah habis *bosan*.okey,think positive,pengarah dah tak cukup bajet or sebab puasa:p hehehe.First time tengok cerita tu macam bosan sebab saya lagi suka Seindah Sakura. Seriously sweet giler cerita tu...hehehe. Tapi pertengahan episod cerita Dejavu, tengok macam best,rupenye memang best pun sebab time saya tengok tu tengah plot klimaks. Hehehe. Semalam saya tengok cerita nye sebak pulak. Terasa macam saya yang alami. huhu:).Btw,saya tak tahu nak cakap macam maner..hehehe. Tapi kakak saya cakap,cerita tu dia tiru cerita Summer Scent (sebuah cerita korea) sebab time episod 10,dia tengok serupa betul dengan cerita korea berkenaan. huhu. Hope bila dah besar nanti saya tak mengalami peristiwa seperti dalam cerita itu. hehehe.Btw,i like Seindah Sakura n Dejavu.huhu:D


Hmm......dah tak tahu nak cakap ape lagi.huhu.hm,ok bye,Assalamualaikum:D

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.