Assalamualaikum, Ahlan Wasahlan :) Terima kasih kerana sudi menjenguk blog saya yang serba simple ini. Wish Me Luck In our exam. Dah lawat jangan lupa bagi makan ikan di bawah:)

Friday 31 August 2012

Beraya:)

Assalamualaikum for Everybody.

     Macam mana raya tahun ini? Tak best kan..hoho. Bagi saya tahun ni raya paling membosankan. Nak tahu sebab ape??hmmm..malulah nak cakap.hehe.okay,tahun ni bosan sebab duit raya dah tak dapat banyak.hoho *tak malu* *budak besar tak boleh pegang duit banyak-banyak* lol:p . Pada minggu lepas bersamaan berapa hari bulan and berapa syawal entah Saya,Faizzi,Ezze,Rais, n Hafiz pergi beraya. Mase pergi beraya rumah yang first hingga rumah ketiga or keempat tu masing-2 cover2 malu.. Time dekat rumah Hanis,gelak sakan hah.hoho... Ini disebabkan oleh gelagat adik pelajar berkenaan yang sangat melucukan kami.hehehe.Yeke lucu? What ever lah:p Btw,pada hari berkenaan,perasaan saya boleh dikatakan Happy lah kerana time tu saya sangat merindui mereka semua.n alhamdulillah saya dapat jumpe diorang jugak:D

     Semalam bersamaan Jumaat-31.8.2012-13 Syawwal, Pelajar perempuan yang cantik belaka datang beraya ke rumah saya.hehe. Pada mulanya ingatkan nak layan mereka semua,tapi di sebabkan ada Family saya,harapan itu musnah di telan angan-2. Ehhh? Ketika mereka sedang rancak berbual bersama kakak saya yang nakal itu,tiba-2 my mom menyuruh saya untuk mengambil gambar. Betapa malunye muka saya ketika hendak mengambil gambar. Lepas snap gambar diorg 7,8 kali,last-last saya snap gambar adik saya jer.hehehe #JanganMarah :p

    Ketika mereka hendak pulang,ayah saya menghantar mereka and my mom menyuruh saya untuk ikut dan saya menolak tawaran itu walhal kerana malu..huhu. Setelah beberapa minit mereka beredar,betapa kecewanya saya kerana tidak melayan mereka n ikut untuk hantar mereka.huhu *gediks* hehe. Di sebabkan terlalu sedih n kecewa,saya masuk bilik n terus pegi Masjid #MenghilangkanSedih :p

    Sebenarnya saya tak tahu nak cakap ape lagi..hehe.Btw,sori to all girls who's come to my house:D Bagi pihak family saya,Hope you alls maafkan:D

Bulan ini bulan raya,
Dapat sikit duit raya
Siapa nak duit raya,
Pergilah di tengah Lebuh raya:p  <-----cara nak mati cepat #DiSyorkan oleh Doktor Pakar..........LOL:p

Akhir kata,Saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada sesiapa yang hadir semalam,n Mengucapkan mohon dan maaf. Jangan lupa hadir ke rumah tertutup saya di Masjid Besi Putrajaya pada Sabtu-1.9.2012-14 Syawwal 1433H. hehehe.hadir beramai-ramai.LOL.sekian,yang baik itu datang daripada Allah,dah yang lemah itu datang daripada diri saya sendiri.sekian,Fiamanillah.Mabrouk.Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh:D



No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.