Assalamualaikum, Ahlan Wasahlan :) Terima kasih kerana sudi menjenguk blog saya yang serba simple ini. Wish Me Luck In our exam. Dah lawat jangan lupa bagi makan ikan di bawah:)

Saturday 23 March 2013

Dalam keadaan Tahzan :'(

Assalamualaikum.. Kali ini entry saya amatlah membosankan.. Tengah sedih sebenarnye. *lap air mata yang sedang mengalir*

       Actually saya tidak tahu ape yang telah lakukan kepada dua orang perempuan ini sehingga mereka membenci saya. Seriously saya tak tahu.. Pada malam tu,saya sedang study,tetibe saya mendapat mesej daripada seorang perempuan ni,dengan tak bagi salam,tetibe kutuk,perli segala bagai.. Dengan pantasnye hati saya tersentap. Of course lah sentap woi... Hmmm...Saya menanyakan ape kesalahan saya,dia tak balas. Beberapa mesej yang saya berikan,sume dia tak balas. Esoknye sebelum pegy solat jumaat,saya berjumpa dengan orang berkenaan sendiri. Memang lah takut,tapi untuk mendapatkan kebenaran,jumpa jelah. Dengan takde perasaannye dia membalas "Kalau kau rasa takde buat salah,takde lah". Sabar jer time tu...last-2 saya terus blah pegy solat jumaat dengan berkeadaan dalam persoalan.

        Perempuan yang kedua pula saya tak tahu kenapa dengan dia.. Saya takde pun buat salah atau buat yang dia tidak suka.... Selalu saya mesej dia balas..... Tetibe kenapa entah dia tak balas... Dia merupakan seorang yang baik dan comel... Saya jadikan dia sebagai teman... Tetapi sejak terjadinya perkara itu,tiada dia bagaikan saya Keseorangan tanpa teman... I'm really-2 hope she will replied my mcg. Really-2 miss her... Even we are not in a relationship.. But I love her like I love my bestfriends. 

        Okay,harinie saya mengambil ujian komputer dalam keadaan sedih jer.. Alhamdulillah saya gagal.. Paling menyakitkan hati,markah untuk lulus 42/50... Tetapi saya dapat 41/50.. Haih...tetapi dalam ramai-2 calon tadi anggaran 30 orang,saya kedua paling tinggi. Pelik gila.... Semua orang hari ni gagal. Tak betul punye komputer.... Kuajaqqqqq......... Disebabkan kesedihan,saya gagal... Dah otw balik,tetiba beg tertinggal kat pusat komputer tu... Kene patah balik.. Tetiba time nak balik rumah, terbabas sampai ke ABIM Meru.... But,seriously sedih gila tanpa dia... Saya harap sangat hatinya akan terbuka untuk membalas mesej saya... I'm really-2 need her :'( 

         Akhir kata daripada saya.. Saya ingin meminta maaf kepada DIA (orang berkenaan),dan pembaca-2 yang lain.. Akhir kata,Jaga Diri,Jaga Iman,Jaga Akhlak.. Assalamualaikum *kesat air mata*

#Hopefully dia baca :'(

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.