Assalamualaikum, Ahlan Wasahlan :) Terima kasih kerana sudi menjenguk blog saya yang serba simple ini. Wish Me Luck In our exam. Dah lawat jangan lupa bagi makan ikan di bawah:)

Saturday 23 March 2013

Cuti ?







Assalamualaikum.... Welcome back to my blog.. Saje jer update blog.. Kebosanan melanda mehh.. Dengan keadaan sedih lagi... Haih,sadis nye... Huhu

           Kali ni saya nak cerita pasal "School Holiday" bagi pelajar-2 yang cuti sekolah minggu hadapan. Semua pelajar sekolah tak kira tua atau muda amat menyukai musim Cuti Sekolah.. Bagi saya,cuti amat membosankan.. Takde teman nak bercakap,takde teman nak ajak bergurau,takde teman nk ajak bermain... Semua takde.. Bagi saya,sejujurnye pada tahun ini saya kalau boleh taknak cuti sekolah sebab:- 

    i-tak dapat jumpa cikgu
    ii-tak dapat jumpa kawan-2
    iii-tak dapat nak jumpa dia
    iv-tak dapat nak berborak,bercakap,bergurau n what ever

That why lah saya tidak suka cuti sekolah... Tetapi cuti kali ini saya busy.. Family saya katenye nak balik ke kampung halaman di Johor. Tetapi saya di sini banyak program. Huhu.. Inilah list untuk dilakukan cuti kali ini:-

i-Isnin-Latihan Drama
ii-Selasa-Latihan Drama
iii-Rabu-Fasilitator
iv-Rabu-Futsal
v-Khamis-Daurah
vi-Jumaat-solat jumaat n tido
vii-Sabtu-Tido n ada Program
viii-Ahad-Tak pasti

Tetapi dalam keadaan sedih sebegini,saya tidak pasti hendak melakukan dengan ikhlas atau malas atau lebih teruk daripada itu. Someone,please pujuk n tenangkan  aku *menangis*

Kesimpulan....Saya hanya akan melakukan aktiviti dlam list hanya hari isnin sahaja.. Lain tu biarlah.... Huhu. K lah,mau out dulu... Jaga Diri,Jaga Iman,Tingkatkan Amal... Assalamulaikum *pergi dlam keadaan sedih :'( *




No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.